Albert Heijn introduceert vandaag vijf eigen keukenapparaten
binnen het nieuwe eigen merk Blue Home. De producten zijn stijlvol, voordelig
en van hoge kwaliteit. Met de introductie van de vijf Blue Home keukenapparaten
zet de supermarktketen een nieuwe stap op het gebied van non-food en heeft
Albert Heijn alles in huis voor het bereiden van een lekkere maaltijd.
“We kijken vanuit de missie elke dag naar nieuwe manieren om
het voor klanten makkelijker te maken lekkere en gezonde maaltijden te
bereiden. Ik ben dan ook trots op de introductie van onze eigen keukenapparaten
onder het nieuwe eigen merk Blue Home. We zien dat klanten ons non-food
assortiment waarderen en de producten van Blue Home voelen als een logische
aanvulling hierop. De apparaten zijn makkelijk te gebruiken, betaalbaar en
staan ook nog eens mooi op het aanrecht.’’ aldus Constantijn Ninck Blok, directeur
merchandising & formats bij Albert Heijn.
Stijlvol, voordelig en goede kwaliteit
Het Blue Home assortiment bestaat uit vijf producten voor in de keuken: een
broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en AirFryer. De producten
combineren stijlvol design met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zo maakt
Albert Heijn het voor iedereen toegankelijker om met kwalitatief goede
keukenapparatuur te koken. De producten van Blue Home zijn PFAS-vrij en hebben
drie jaar garantie.
De producten zijn vanaf 14 oktober verkrijgbaar in de
winkel en online: https://www.ah.nl/producten/merk/blue-home